Last ned som PDF

42 sider

1.8 MB

Forsiden av dokumentet Evaluering av Digitaliseringsrådet

Evaluering

Evaluering av Digitaliseringsrådet

Digitaliseringsrådet ble etablert fra januar 2016 for å bidra til bedre styring og gjennomføring av små og mellomstore IKT-prosjekter i statlige virksomheter. Rådet er en frivillig, men anbefalt ordning for statlige virksomheter. Rådet skal legge til rette for læring fra privat til offentlig sektor og på tvers av prosjekter i offentlig sektor. I forbindelse med etableringen av Digitaliseringsrådet ble det lagt til grunn, i supplerende tildelingsbrev til Difi 25. juni 2015, at effektene av Digitaliseringsrådet skulle evalueres i løpet av en fireårsperiode. Evalueringen gjennomføres altså i tråd med bestemmelser som lå til grunn for etableringen av rådet.

Publisert

Eier

Kommunal- og distriktsdepartementet

Utgiver

Kommunal- og distriktsdepartementet

Utfører

KPMG

Språk

norsk (bokmål)