Last ned som PDF

40 sider

0.42 MB

Forsiden av dokumentet Evaluering av RUStelefonen 08588

Evaluering

Evaluering av RUStelefonen 08588

Evalueringen beskriver RUStelefonen som en viktig tjeneste. Tilknytningen til fagmiljøet i Rusmiddeletaten er hensiktsmessig, men driften bør i større grad lederforankres. Åpningstidene kan med fordel innskrenkes. Det er behov for bedre kvalitetssikring av informasjonen fra RUStelefonen og sikre kompetanseheving blant de ansatte. Markedsføringsarbeidet har vært vellykket, men kan gå på bekostning av de ansattes faglige utvikling. RUStelefonen bør i større grad bruke andre kanaler enn telefonen i sin kommunikasjon med brukerne.

Publisert

Eier

Helsedirektoratet

Utgiver

Helsedirektoratet

Utfører

OsloMet - storbyuniversitetet

Forfattere

Christin Sture Knudsen og Karin Sasaoka

Språk

norsk (bokmål)