Evaluering
Godt nok eller best mulig? Hovedrapport fra kartlegging av utstyrssituasjonen i videregående skole
Undersøkelsen viser at utstyrsituasjonen i videregående skoler generelt er vurdert som god, men at det samtidig er betydelige forskjeller mellom skoler og utdanningsprogrammer. Undersøkelsen omfatter alle utdanningsprogram på Vg1 og et utvalg programområder på Vg2. Den er rettet mot alle videregående skoler i Norge. I tillegg er det gjennomført en undersøkelse blant alle lærebedrifter som rekrutterer lærlinger fra de utvalgte programområdene.
Publisert
Eier
Utdanningsdirektoratet
Utfører
Ideas2evidence
Forfattere
Jostein Ryssevik, Linn Synnøve Skutlaberg, Aina Isdal Haugland, Inger Nordhagen, Tobias Christoph Werler og Åshild Berg Brekkhus
Språk
norsk (bokmål)
ISBN
978-82-93181-47-7