Gå til hovedtekst

evalueringsrapport

Læring, kommunikasjon og samspill i lærergrupper

Rapporten tilhører rapportseriene Statped skriftserie.

En kasustudie som ser nærmere på kommunikasjonen i lærergrupper i tilknytning til arbeid med LP-modellen (Læringsmiljø og pedagogisk analyse) Hva hemmer og hva fremmer gode prosesser i lærergruppene

Last ned dokumenter

  1. Evalueringsrapporten (pdf, 1.6MB)

Gi tilbakemelding

Ser du en feil i de registrerte dataene? Hjelp oss forbedre metadatakvaliteten gjennom å sende oss en epost med informasjon om hva som er galt

DATE2010-12-15 04:42:04.251429
MODIFIED 2016-02-26 15:01:04.405710+00:00
CREATED 2010-12-15 04:42:04.251429
Direktoratet for økonomistyring, Pb 7154 St. Olavs plass, 0130 Oslo | E-post: evaluering@dfo.no | Personvernerklæring (Privacy policy)