Gå til hovedtekst

evalueringsrapport

Prestasjonsforskjeller i Kunnskapsløftets første år : kjønn, minoritetsstatus og foreldres utdanning

Rapporten tilhører rapportseriene NOVA rapport.

Karakterer i grunnskolen er i økende grad er avhengig av foreldrenes utdanning, viser en evaluering av Kunnskapsløftet. Betydningen av kjønn og minoritetsstatus har vært mer eller mindre uendret.

Last ned dokumenter

  1. Evalueringsrapporten (pdf, 1.4MB)

Gi tilbakemelding

Ser du en feil i de registrerte dataene? Hjelp oss forbedre metadatakvaliteten gjennom å sende oss en epost med informasjon om hva som er galt

DATE2016-02-03 14:02:15.170963
MODIFIED 2016-02-03 14:02:15.181388
CREATED 2016-02-03 14:02:15.170963
Direktoratet for økonomistyring, Pb 7154 St. Olavs plass, 0130 Oslo | E-post: evaluering@dfo.no | Personvernerklæring (Privacy policy)