Nettverket for evaluering i staten, Eva-forum, arrangerer en workshop 15. mars om hvordan gjøre gode bestillinger.
Du inviteres til å bli med på en nysatsing fra Eva-forum! I stedet for å sitte hver for oss og streve med det samme kan vi dele erfaringer og tips med hverandre.
Har du tips til andre om hva dere har lykkes med, eller lurer du på hva andre virksomheter i staten gjør av smarte grep for å få til gode bestillinger av evalueringer?
På oppfordring fra dere om å gå mer i dybden på et spesifikt tema arrangerer Eva-forum i tillegg til ordinære halvårlige nettverksmøter og den årlige evalueringskonferansen for første gang en workshop.
Workshop om konkrete problemstillinger i evalueringsfaget
Tid: 15. mars 2012 Kl 09:00 - 12:00
Sted: Innovasjon Norge, Akersgaten 13, Oslo (styrerommet)
Ordstyrer: John-Olav Sæter, DFØ
Tid
|
Tema |
09.00-10.00
|
Utførersiden gir innspill på erfaringer, utfordringer og muligheter – i hvilken retning bør vi gå?
|
10.00-11.00
|
Temaet diskuteres i grupper. Hvilke utfordringer og muligheter har vi - bl.a. m.h.t . å:
(detaljeringsgrad, metodespesifisering, prisangivelse mv)
(angi analysemodell, evalueringsdesign mv)
(samlet vurdering kontra "matematikk")
|
11.00-12.00
|
Plenum – fremlegg av hovedpunktene fra diskusjonene
Lunsj |
Påmelding sendes til grmon@innovasjonnorge.no med følgende informasjon:
Om NIFU: Se www.nifu.no
Om A2: Se www.a-2.as